Äntligen är vi igenom det...

ALLA låtear i årets final....sååå hur har det varit då...
Vi har konstaterat att vi ändå tycker att det har varit en rätt okej final.

Mina favoriter: Malta och Norge
Låtar jag oxå gillar: Israel och Island
Pinsammast: Greklands bidrag (det fanns inte många rätt där)
Pinsammast 2: Tyskland. Lessen men jag tycker killar ska behålla kläder på och inte ha öppna skjortor (tycker för övrigt tjejer inte heller ska visa för mycket)
Schysstast pipa: Storbritannien, tyvärr tycker jag låten är lite väääl mycket musikal...
Får mig att vilja dansa: Finland: som den 70-talist jag är så är jag ju vääääldigt svag för eurodisco även ifall jag kanske tycker att tom E-type sjunger bättre än killen från Finland...men som vanligt leverar deras kvinnliga sångeskor.
Tror jag kan vinna:  Norge och Azarbaijan (go Arash)
Sötast: Norge
Snyggase kläder: Norge (både killen OCH framför allt körsångerskorna)
Sveriges placering: 14-20

Inget NORDISKT bidrag skämde ut sig konstaterade vi här hemma (vi här hemma är jag, min man och min svåger, syster yster är på 20-årsjubileum och mamma och pappa ligger hemma sjuka( var för sig, skilda sen länge))

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN GRÖN

Norge var bäst.



Hon som tävlar för Sverige sjöng för jävla konstigt utom på de höga tonerna och jag hör inte ett ord av vad hon egentligen sjunger. Sverige kommer att få kvala nästa år också.

2009-05-16 @ 23:32:45
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: Therese

Norge tar ju hem det (verkar det som),

Riktigt härlig låt :-)

Roligt för Norge!!

Kram!

2009-05-16 @ 23:53:40
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0