Ska jag klicka hem en ny ipod??

Jag måste verkligen ha en ny ipod. Min mini är 4 år gammal och sjunger på sista refrängen, jag har verkligen slitit ut den. Laddar jag den fullt så håller den inte mer än en timme och det är ju lite lite....Så en ny ipod nano får det nog bli. 8gb är mer än nog för mig. MEN...vilken färg ska man ta...hmmm det står mellan dom här fyra. Bilder hämtat från apple och det är där jag kommer beställa min (man kan där få sitt namn graverat) 

svart som synden...silverred is hot!Pinklady

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Åh en sådan skulle jag gärna ha. Alla färger var fina så vilken du än tar blir du nog nöjd.



~Livet i byn

2009-03-15 @ 11:15:22
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0