nått att vila i...


Så här en dag som denna, med minusgrader och snö på marken så måste man ju få längta sig bort lite...
Min man har länge tyckt vi ska köpa en hammock och ha i trädgården och det kanske inte är en sådan dum idé.
Jag har inte velat för att jag tycker dom är ganska fula. Tycker väl fortfarande inte det är supervackert men dom här två skulle jag nog kunna tänka mig faktikst (möjligen med andra dynor och taket på den sista är lite sisådär)
Nummer två går ju och fälla ner till en typ säng och det ser ju huuuuur skönt ut som helst :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Trevligtatt dom utvecklats ;-) dock var väl fotograferingen "sådär". Tycker du inte?

2009-03-25 @ 18:49:13
URL: http://lackert.webblogg.se/
Postat av: mamman

Helt i min still.



Jag gillade den förste men den andre är nog mer praktisk om man vill mysa två :-)

2009-03-26 @ 13:26:01
URL: http://www.babyonskan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0