men lätta steg.

Har precis kommit tillbaks från dagens löparrunda. Onsdagar innebär lite mer tempo och idag var det dax för "fartlek".
Vilket innebär lätt uppvärmning, jogging 10 minuter, och sen 15 intervallträning, och så nerjogging. Detta gjorde jag med små lätta steg, ja man kan säga att jag for fram som en pil mellan lykstolparna.  :)
Eller var det så att jag under mina 15 minuter intervallträning flåsade på tämligen tunga fötter fram mellan lykstolparna och en hög risk för skada blandade sig med en väldigt stor risk för att mina grannar ska tro att jag är helt knäpp :)
Fast kul var det iallfall, jag älskar att springa!!

Asics Gel Kayano 15, 1799 kr stadium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0