hemska smärtor....

När jag var ute och sprang igår lyckades jag trampa snett, och det konstiga var att på exakt samma ställe i skogen trampade jag snett för en 2-3 veckor sedan...hmmmm. Nåväl ont gjorde det iallfall men jag joggade vidare med lite ondhet men inte så mycket. VÄl hemma så kände jag inte så himla mycket...MEN efter typ 2 timmar när vi låg och kollade på film så började det göra ont..och det gjorde ondare..ondare och till sist ONDAST!!!! Min man lindade och kylde och lindade och kylde och jag gnällde och grät och tyckte synd om mig själv...till sist somnade jag efter överdosering av alvedon typ :)
När jag vaknade idag trodde jag att jag skulle typ vara mer död än levande och att foten skulle behöva amputeras med tanke på hur jag led igår..men näää det är faktiskt ganska bra i foten. Visst är den svullen fotfarande och det gör lite ont när jag gå och vrider på den...men inte sådär jätte. SKÖNT men lite konstigt...Men jag fick iallfall avboka spinningen idag..

Ikväll ska jag ha filmkväll med en tjejkompis..men först ska jag försöka göra geisha och nutella cupcakes :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Aj aj aj, det där lät inte alls roligt. Skönt att du mår bättre i foten nu iallafall. Ta det lite easy peasy du några dagar nu. De där cup-cakesen lät inte ett dugg goda förresten. Du har fått ett uppdrag av mig på bloggen om du inte sett det. PoK

2009-03-30 @ 22:40:40
URL: http://pluggmamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0