God Morgon

Efter en mörk och mysig gårkväll som stundtals var plågosam efter 20  minuter på en spikmatta känner jag mig idag ganska utvilad.
Jag och mannen håller på att fixa lite här hemma, här ser ut som ett litet minikrig och vi ska ju ha kalas på onsdag så det behöver fixas till.  Vi måste köra och återvinna för hela förrådet är fullt med skräp och sen ska vi förhoppningsvi oxå hinna åka och kolla in en möbelbutik....
Sen har jag mitt långpass på löpningen idag....idag står det 3x18 minuter på schemat, ska försöka göra det utan någon minuts rask promenad emellan...vi får väl se hur det går....

På tal om nått helt annat...Här är vår lilltoa...jag har slitit ner tapeten som var där och hittat orginaltapen som jag nu är så förtjust i så jag inte vill renovera. Byta ut toastolen/handfatet/golv och inredning är ett måste..men visst är tapeten härlig!! :)

             


Kommentarer
Postat av: F

grymt snygg tapet.. den kan jag tänka mig med.

2009-03-29 @ 12:31:23
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0