framme hos syster yster....

Nu har jag och mammsen kommit fram till Västerås. Resan gick bara bra, vi lyssnade på ljudbok och pratade strunt lite pö om pö. Nu sitter vi här vid köksbordet. Syrran läser bebissidor hemifrån småland som mamma alltid tar med upp. Mamma sitter och visar upp en poncho som hon har virkat till lilltjejen och ja, tjaa jag saknade min dator och var tvungen att gå in och lägga en liten blänkare :)

Här är 2 förslag på hundnamn.

Milo
Abbe

Vi, alltså jag och min man gillar Milo mest. Men min stackars mamma är förtvivlad för det kallas en av hennes bästa vänner så hon försöker hitta andra namn vi kan gilla bättre. Så Abbe är hennes förslag vilket jag tycker är ganska gulligt, fast det är ju ett människonamn och det är jag lite skeptiskt mot....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0