Faktiskt himla fin...

Jag har hittat en liten hundvalp som behöver ett hem. Nästa helg när jag hälsar på min syster ska jag åka och titta och sen kan jag ev hämta hem honom veckan efter. Så det går undan i svängarna :)
Allt är ju ännu inte hundra eftersom jag måste helt få ok från jobbet att jag kan vara hemma, hoppas verkligen inte det stöper på det.

Ett Fatboy till hunden kanske...dom är ju rätt coola, men dom borde ju ge ifrån sig ganska mycket väsen när hunden bökar omkring?  Och....är dom sköna för en hund?
Ja jag vet inte jag får väl fråga valpen innan jag köper en :)
En grå eller svart skulle iallfall passa bra in, fast eftersom hunden är svart kanske svart blir lite trist!

Fatboy Large mörkgrå ca 1500 kr

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nä här är jag inte med dig alls. Den där liknade ju en madrass! Jag röstar på en hederlig gammal hundkorg med någon cool filt i istället.Det ska ju vara ombonat och den där såg nästan ut som om hunden skulle halka av. Stackars lille Texas :)

2009-03-11 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0