Ett besök på Åhléns

Till helgen ska jag till Västerås och hälsa på syster yster med familj och det ska bli sååååååå kul. Tyvärr kan inte mannen följa med eftersom han ska spela fotboll så det blir jag och lilla mamma som ska åka.
En butik som alltid får besök av mig är Åhlens. Kunde inte hålla mig utan smet in på deras hemsida och kikade och fann
en del vill ha saker  :-)

så söt!  pris 39 krsöt nr 2  hela 39 kronorså nice....fast vit är favoriten! 2995 små kronorkompis med muggenrosa och prickigt=sött  35 laxar50 riksdalen för detta fruktfatfin färg meeeen hade varit ännu finare i vitt...  149 kr   oj va tomt det blev här då    :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhhh så söta de rosaprickiga sakerna är!



Svar: Ja vi ska försöka varva ner lite och kanke ta någon dag ute i det fina vädret! tack för omtanken. Kram

2009-03-18 @ 23:07:05
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Linda P

Hehehe, ja precis vad jag bloggat om ju:) Köpte de gröna sköna..

2009-03-19 @ 14:12:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0