efter mörkrets timma...

Så är det forfarande ganska mörkt här hemma. Vi har faktikst inte tänt några lampor men tv:n åkte på med en gång eftersom det var fotboll. Min lilla svägerska rusade ner till köket och tittade klar på ett avsnitt Gossip Girl. Själv testade jag min lånade spikmatta och det var en speciell upplevelse....

       
Vi slappar i soffan efter mörkrets timma....ljusen är fortfarande tända. Här ser ni även min man, eller rättare sagt delar av honom :)

        ljus i mörkret (eller rättare sagt i trappan) :)
Ljus i trappfönsteret

        svägerskan vid datorn, Gossip Girl :)
Jag står i vardagsrummet och fota min lilla svägerska som sitter nere vid köksbordet och kollar på Gossip Girl på datorn.

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN GRÖN

Vilken spikmatta är det?

Jag skall köpa en shakti så småningom.

2009-03-29 @ 01:22:17
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0