Det rycker i shoppingnerven

Inser att när man ska bli med hund är det ju maaasssor av saker som måste köpas, och OJ va ledsen jag är för det :-)
Ett par gummistövlar är en sån sak jag måste ha, mina jag har är så himla klumpiga och inte alls sköna att gå i.
Funderar lite på att klicka hem dom här från Ellos, kanske inte snyggast i stan men ser sköna ut och så är dom inte så höga. Passar även på att klicka hem lite annat, blandannat en kudde och så dom här söta kakburkarna jag visat innan. 
Jag har inte skickat iväg beställningen ännu så jag får se om det blir något mer :)



       Stövel Ellos Tretorn 399 kr      Kudde Ellos 59 kr   finns i massor av färger, valde mellan vit eller gul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0