börjar jag bli tant??

Jag vet inte riktigt när det hände, men jag tror jag håller på att bli tant. Sitter vid köksbordet och vänta på....melodikrysset!
Frukost åt jag redan för ett par timmar sedan. I fönstret håller jag på att driva upp mårbacka pelagonier och blev lite lessen idag när jag insåg att en inte skulle klara sig utan jag fick kasta den.
Mina första tanka idag var inte på hur mycket jag längtade till kvällens fest utan att jag måste ju plocka ut fläskfilén i frysen ganska tidigt så den tinar till middagen ikväll...

Alltså det här är konstigt. Vad hände med den tiden då det första man tänkte på när man vaknade på lördagen var, vad ska jag ha på mig ikväll, vart ska vi gå och vilka ska följa med?
Jag vet inte riktiskt när det svängde, när blev jag tant?
Missförstå mig inte för jag gillar att jag går mot tantstadiet. Jag tycker om att jag uppskattar en ny vaxduk, att jag skyndar mig hem för att inte missa På spåret, eller det faktum att jag ibland smyger ner en Allers i kundvagnen på Maxi för att det verkar vara roliga recept. :)

                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0