så var vi här igen...

vid fredagskvällen....Mannen är även denna fredag iväg och spela fotboll. Själv har jag precis varit ute och gått med Milo och nu försöker jag städa lite. Man hör ju talas om att småbarnsföräldrar sätter sina barn framför tv:n när dom vill ha lite lugn och ro eller få något gjort. Det funkar perfekt med en liten hund oxå, byt bara ut Tv:n mot ett stooooort tuggben! Underhåller vovven läääänge läääänge.
Nähä, men jag kan ju inte sitta här och blogga, då går det nog åt två ben :--)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vilket mys med vovve. FÖrutom tidiga morgnar, kalla kvällar, bakisdagar, semestrarosv. Fast ändå! Speciellt när sambon är borta kan jag tänka mig? =) Trevlig helg!

2009-06-05 @ 18:51:22
URL: http://lackert.webblogg.se/
Postat av: Therése

Javisst kommer man på sina knep när man vill få över en stund för att få städa ifred ;-)

Stolarna som du gillade fyndade jag på Ikea faktiskt för ett par år sen.

Dom skulle inte ha kvar den stolen längre...synd, för den serien var himla snygg!



Ha en mysig fredagskväll!

Själv ska jag städa det sista inför dotterns konfirmation imorgon!

Lilleman sover redan så han behöver jag inte sätta framför tv:n...hi hi!

Kram Therése

2009-06-05 @ 21:12:10
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0