ovälkommen gäst!

Igår kväll fick jag en ovälkommen gäst....kräksjukan. Blärk...
Som tur väl var har jag inte kräkts nått idag men jag har jobbat hemifrån för vår chef vill att vi stannar hemma och jobbar
för att undvika att sprida baciluskerna vidare.
Är dock lite allmänt seg och har ingen vidare matlust så det har blivit rätt lite kalorier idag :)
Har precis gjort en stooooor fläskpannkaka. Tycker själv det är otäckt läskigt men min man gillar det så han blev glad.

Nu ska jag se om jag har lite ork till att kika in på designonline och se om jag hittar nått fint...igår fanns inte lusten eller orken :)

Kommentarer
Postat av: fru Sätterlund

Krya på er! Magsjuka är hemskt - blää. Som tur är brukar den bara stanna på en snabb visit... :)

Kramar Therese

2009-06-08 @ 22:31:55
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: Therese

Åååå, din stackare :-(

Ja, det är verkligen inte kul det där!

Ligger hellre en vecka med influensa, än ett dygn med den skiten! (Har fobi för kräk)

Hoppas du snart är piggelin igen ;-)

Kram Therése

2009-06-08 @ 23:06:07
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0