Jippi! Vi (läs mannen) är igång!!

Äntligen, några veckor försenade så är vi igång med toaletten på ovanvåningen. Vi (eller mist mannen) har rensat ut möblerna som stod där innan och håller nu på att plocka bort det gamla golvet. Själv sitter jag is offan och tittar på äntligen hemma. Fast jag har faktikst hjälpt till lite....jag sprang ner med gamla golvet i garaget..det tog säkert 10 minuter :-)

   
    Tomt på grejer..det fula bokgolvet ska strax sågas upp!
    
     Och så har mannen rivit bort gamla golvet, även ifall det mest ser ut som om han gosar med Milo här :-)

Kommentarer
Postat av: Fattybom

Haha, just det. Mannen, min man står inne på toaletten nu och sätter in spottar och högtalare i taket. mannen fixar - jag pekar.

2009-06-09 @ 21:13:33
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jasså nu är ni igång till slut? Tänk att ni gör dettat enbart för att vi ska slippa gå ner och kissa på nätterna när vi hälsar på, vilken syster man har :) PoK

2009-06-09 @ 21:59:28
Postat av: Therése

Skönt att ni är igång nu!

Förstår att han pausar lite för att gosa med den lille gosingen :-)

Kram Therése

2009-06-09 @ 23:46:39
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0