födelsedag hos mamma...

Idag är det min älskade mammas födelsedag. Hon har uppnått åldern 64. Hon ska fira denna stora dag om några veckor när syster yster med familj kommer ner, men jag och milo tog givetvis bilen dit (mannen jobbade tyvärr) för att fira henne. Vi käkade jättegod sallad och en stor maffig jordgubbstårta och sen kollade vi på vår favorit..morden i midsommer....(jag somnade dock).
Nu har jag gjort sånna där tråkiga saker som att betala räkningarna, dock var det en rolig månad för det var lite räkningar och stora löner=massa pengar över till skojiga saker  Yippi!

Nu ska jag krypa till kojs, imorgon är det onsdag och dååååå händer inte så mycket, jobb och jogging står iallfall på schemat....

natti natti

Kommentarer
Postat av: Sara

Mamma grattis på födelsedagen!

2009-07-01 @ 05:56:42
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Grattis till din mamma :0)



~Livet i byn

2009-07-01 @ 09:44:53
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0