Blommor utan bin...bäst att skydda sig!

Var ute och gick med Milo en sväng ikväll och var bara tvungen att plocka lite härliga sommarblommor.
Det är en liten mix av bildblommor och dom blåa är från trädgården. Den är sned och vind och gles men jag älskar sommarblommor!
Röran ni ser i bakgrunden är starten på min jakt på grejer som ska säljas på loppis. När jag tittar på dessa grejer nu tänker jag...hmmm vad tänkte jag på? Fast på 90-talet tyckte jag det var snyggt :)

       

Och vet ni vad, jag har idag köpt mig en EU-Moppe! Orkade inte gå ut och ta kort på den
så här får ni se mitt nya skydd, min svarta racerhjälm som jag fick på köpet, den ligger nu och väntar på mig ute i min superstökiga/skitiga tvättstuga.
Kommer härdanefter att ha plattfrissa
på jobbet, fast ni som känner mig vet ju att mitt hår sällan är speciellt volymigt av sig så det ska nog gå bra :)

     

Kommentarer
Postat av: fru Sätterlund

Vad roligt! Vi har också köpt en EU-moppe nyligen :)



Jisses vad snyggt trädet ni gjort, blev! Kanon :) Ska bli kul att se var det hamnar...

Trevlig helg!

Kram Therese

2009-06-04 @ 23:31:39
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: Mamman på Babyönskan

Men du måste ju klart ta kort på moppen. Du har troligen inte så långt till jobb men för långt för att cykla.



Själv har jag inte körkort och är sugen på eu bil, men herregud de är ju dyrare än vad ett körkort är så det är inte aktuellt.



Lycka till med mopedandet

2009-06-05 @ 10:27:15
URL: http://www.babyonskan.wordpress.com
Postat av: Livet i byn

Häftigt med en EU moppe, vi har en liten motorcykel i garaget som dottern köpte för ett år sedan. Hon åker aldrig på den, tyvärr!! Men jag har itne vågat sätta mig på den ens...



Fina blommor, inget blommar hos oss ännu.



~Livet i byn

2009-06-05 @ 10:27:54
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Sara

Stoppa bandet!! Har DU köpt en EU-moppe!!



????



Jag är i chocktillstånd!!! Va skoj, grattis.

2009-06-05 @ 10:59:33
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0