Spana in grejer till dasset...

Har suttit lite och spanat in grejer till nya lilla toan uppe. Badrummet går ju i svart och vitt så jag funderar på att
ha lite gröna grejer som f ärgklick. Här är lite som jag skulle kunna tänka mig...



Grejerna kommer från
Edet
  danskdesign
    designonline
      bosign
        designtorget
          inneonline
            forr

Min favorit är cykelkorgen Carrie, men köper jag den blir det nog en svart ifall jag sedan vill byta färgklick till nått annat :)
Vad tycker ni är snyggast?


Kommentarer
Postat av: Karin

Svart skulle jag satsa på.



Kul du är med och tävlar på min blogg!

2009-07-04 @ 08:57:47
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: fru Sätterlund

Det kommer bli bra med en färgklick till ditt svart/vita badrum. De dyrare detaljerna skulle jag dock hålla neutrala så du kan ha de kvar om du vill byta accentfärg :) Grönt är så snyggt! Jag är så nyfiken på erat badrum :)

Trevlig helg!

Kram Therese

2009-07-04 @ 09:28:48
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Jag är i chocktillstånd! Menar du att du ska har färg på toa? Något annat än vitt och svart? ;) Jättefina saker.PoK sis

2009-07-04 @ 17:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0