Shopping på toaletten??

Nä, någon shopping kommer det såklart inte att bli inne på min toalett. Eller iofs jag skulle ju rent krasst kunna ta med mig laptopen in och nätshoppa därifrån...men den risken är nog inte så stor. MEN i vilket fall som helst (kände att jag svamlade iväg lite :--) ) så köpte jag iallfall på mig en shoppingkorg från Designhouse Stockholm idag när jag var ute och handlade...
Jag tänkte först vara lite mesig och köpa en svart eftersom jag trodde den skulle kosta 700 bagisar, men när jag upptäckte att det fanns en variant som var billigare så slog jag på med en grön som jag egentligen ville ha. 365 kr, har jag den i ett år så kostar det ju 1 kr om dagen och 1 kr är ju ingenting i dagens läge!! :)
Blir en härlig färgklick inne på lilla toaletten..
     

Kommentarer
Postat av: Therése

Hi hi det var ju ett bra tänk...365kr = 1 kr om dagen!

Undrar om min sambo resonerar likadant :-)

(Han tycker alltid att jag handlar för mycket "skräp")



Korgen var iaf jättefin!

Kram Therése

2009-07-05 @ 11:50:08
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0