Ny idé

När jag och mammen skaffade Milo bestämde vi oss för att det inte blir någon resa till södra europa i sommar.
Meeen alltså det rycker i min Italien-nerv som jag har och jag är så himla sugen. Så jag spånade lite löst ifall vi skulle kunna hoppa in i bilen och dra iväg första eller andra veckan i september. Vi brukar ju vara iväg 2 veckor men det funkar inte nu..men en skulle iallfall fungera. Först när jag presenterade ideén för min man sa han blankt nej. Vi sa att vi inte skulle åka när vi hade Milo bla bla bla bla. Sen idag när vi pratade lite om om vi ska hitta på nått på semestern och jag la fram idén igen sa han nej igen och sa att jag lovar att vi åker nästa år. MEN sa jag, då kanske vi har barn och då funkar det ju inte.
OCH DÅ NI då sa han, nämmen det har jag ju inte tänkt på...och nu spånar vi lite löst på en tur ner dit. Vore sååååååå kul!

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Italien låter ju härligt!!



För mig hade det inte blivit någon viknedgång om det inte varit för CA, så enkelt är det bara!! Däremot tror jag inte alla metoder fungerar för alla. Man ska göra det som fungerar och känns bra för en själv.



Självklart är metoden att inte äta mer än man gör av med bäst, men om alla klarade det så skulle ingen ha övervikt. Tyvärr ser det inte ut så i verkligheten.



~Livet i byn

2009-07-05 @ 18:07:26
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Therése

Åhh, jag håller tummarna för att ni lyckas komma iväg!

Det behöver ni nog efter allt slit med toaletterna ;-)



Rosorna är såå fina i inlägget innan!

Tänk om jag hade lika gröna fingrar :-)

Kram Therése

2009-07-05 @ 19:33:28
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0