Kanske ingen jättebra start på dagen...

Okej, det här kanske inte var den mest hälsosamma start på dagen, men sjukt god iallfall. Mycket kan sägas om det som säljs på mc donalds, men chokladmuffinsen dom har är supergod!! Mannen köpte med sig en hem till mig igår men då orkade jag inte den, och nu bara stod den på köksbordet och jag kunde riktigt höra den säga...ät mig...ät mig.
Och då MÅSTE man ju lixsom offra sig och äta upp den, vem är jag och neka en muffins dens sista önskan lixsom    :--)

              

Kommentarer
Postat av: Liw

Ät mig :) klart du ska äta en talande muffins ! ;-) Jaa paris är underbart, har varit där tidigare, dock inte tillsammans, såd det blir några underbara dagar hoppas vi =)

2009-07-04 @ 09:45:18
URL: http://hilleshog.blogg.se/
Postat av: Sara

McDonalds har väl inte kommmit till Hultet va?!?!

2009-07-05 @ 14:36:49
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0