Fredag igen....

Fredag igen och dax för helg och ytterligare en tur till Göteborg. Blir 3:dje helgen på raken!
Den är gången är det konsert med U2 som gäller! Ska bli jättekul. Vi kör upp i morgon och hem
ganska tidigt på söndag, tänkte försöka lura med mig mannen till Ullared på hemvägen men vågar inte hoppas på
att det ska lyckas :)

TÄnkte sticka till ikea en sväng och införskaffa dom sista prylarna till lilla toan. Sen är det nästan klar, förutom att lister ska upp och så måste jag nog hitta nått och ha på väggen för den känns lite kalt OCH så ska ju mannen göra en liten hylla/bänk så jag kan ha mina saker någonstanns..hoppas på kunna visa bilder inom kort.

 

översta varianten ska införskaffas. Det roliga är att vi jämförde en sådan

här som min syster köpt med

en liknande från marimekko som jag köpt och det är nästan exakt på pricken samma färg!! okej kvalitén känns inte likadan direkt men ändå :)

eftersom jag har köpt ett par marimekko tänkte jag oxå ladda upp med den lite billigare varianten.

 

toarullehållare och toalett borste i ett...har hittat andra på bosign oxå som jag gillat meen eftersom

badrummet nere blir ehhh,, liiiiiite dyrare än va vi tänkt så drar jag åt svångrämmen lite och köper denna

billigare variant :)

 


Kommentarer
Postat av: fru Sätterlund

Vilken underbar brudbukett!! Det var bland det snyggaste jag sett!



Vad roligt att gå på U2- hade jag också velat :) Håller tummarna för att du lyckas få med mannen på Ullared :)

Kramar Therese

2009-07-31 @ 18:57:08
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: Therése

Det blir nog en kul helg med U2 i göteborg, lite avis faktiskt, hade varit riktigt kul att se den konserten!

Men du, smöra riktigt ordentligt nu när ni är iväg, så kan han nog inte säga nej till Ullared på hemvägen ;-)



Och den billigare varianten tycker jag var jättefin!!

Ha en härlig helg i Göteborg nu!

Kram Therése

2009-07-31 @ 21:30:33
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Lina

Snygga saker du hittat :)

2009-08-01 @ 12:18:29
URL: http://hyresfemman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0