Fixaredag

Idag har jag en riktig fixardag. Försöker städa ur huset lite men det är svårt när det är grejer överallt pga renovering av badrum nere och byggande av toalett uppe. Men jag måste plocka lite. På söndag kommer syster yster med familj och då blir det storfamiljsliv i en vecka.
Ska bädda rent, vädra, damma och baka....
Försöker även packa lite för imorgon sticker vi till göteborg och firar mina svärföräldar som båda fyller 60 i år..sen på söndaga sticker vi direkt till oskarshamnstrakten där vi ska på kusinträff (på min sida). Det ska bli kulkul...
Men nu ska jag sticka iväg till Lindex en runda och se om jag hittar någon bikini....
och kanske Ikea en runda oxå...hmm får se va jag hinner.

Kommentarer
Postat av: Mari

Det blir en mycket resande, kust till kust, seg väg bara. Fast att träffa släkt och vänner väger upp.

Hoppas du hittade en bikini kan vara nog så jäkligt



Ha det så gott!

2009-07-17 @ 22:32:24
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0