Vit pinnstol

Förra helgen var jag och mannen på ILVA och spanade lite....blandannat efter nya köksstolar. Vi kollade in dessa pinnstolar som var grymt sköna att sitta på men jag var inte helt säker, är inte superförtjust i den där pinnen i mitten på ryggen. Men priset var skitbra.2299 för alla 4. Men vi åkte hem utan...men nu när jag var inne på deras hemsida så såg jag att dom sänkt priset till 1499. Så nu ringde jag min svåger som är i Malmö så do kommer förhoppningsvis hem i eftermiddag. Dom känns inte riktigt som stolarna med stort S men som jag och mannen sa..för det priset kan vi ha dom ett tag och sen kan vi byta ut dom :)


Kommentarer
Postat av: Mari

Håller med mannen fullkommligt!! De är verkligen värd det priset och som sagt var det går ju att sälja dem sen på typ Blocket eller nåt om man tröttnar men vem vet....de kanske får bo hos Er länge.



Ha det så gott!

2009-12-06 @ 05:52:11
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Tummen upp :)



2009-12-06 @ 12:48:29
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0