Julbord 2 avklarat..

Idag har vi varit och käkat julbord med jobbet. Det var ett helt okej och lite annorlunda julbord, köttbullarna var tex av hjort (jag tyckte dock mest dom smakade mamma scan) :-)
Med trevligt sällskap och okej mat så blev det en hel okej kväll.
Kom precis hem och fastän jag bara druckigt julmust känner jag mig helt slut. Imorgon är det mycket på jobbet och på kvällen blir det julstädning för hela slanten..vi ligger lite efter i vår planering, men det ska nog bli jul ändå :)

natti natti

Kommentarer
Postat av: Lotta

mums med julbord!

Jag ska på mitt första på Lördag.

Längtar....



Natti natti

2009-12-16 @ 23:16:04
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0