Dagens pyssel..

Nyss hemkommen från dagens joggingrunda...perfekt joggingväder ute, ett par grader plus och lite halvdisigt sådär=klar och frisk luft.

Nu sitter jag och hetsäter spagetti och köttfärsås och sen kommer en kompis hit och vi ska försöka oss på att göra egna julkort...Det kommer att bli spännande :)
Kan inte lova att jag vågar visa upp resultaten :)
Kompisen har bättre förutsättning, en ursöt son på 1,5 år...nått sånt har ju inte jag och lägga till..MEN mamma ska nog få en bild på Milo i sin *hihi*

ha en trevlig kväll....

Kommentarer
Postat av: Linas inredning

Vad duktig du är som är ute och joggar, själv har jag suttit inne hela dagen... Hoppas du visar upp korten sen, alltid trevligt att se hemmagjorda julkort!

2009-12-03 @ 18:06:18
URL: http://linasinredning.blogg.se/
Postat av: Åsa

Skönt med en joggingrunda. Vi har haft så uselt väder och jag har så svårt att komma iväg och springa då, men måste verkligen ta tag i det. När man väl är igång så kan man springa i vilket väder som helst. Julkorten blev ju jättesöta. Kram Åsa

2009-12-04 @ 22:15:15
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0