Nytt på badrumsfronten...

Så har det hänt nått nytt i vårt badrum. JAJAMEN! När jag kom hem igår så berättade mannen att man nu minsann kan göra sina behov i toaletten här nere! Och minsann..det funka! Badrummet har blivit med toalettstol.....men det är oxå allt som fungerar. Förutom kranarna som oxå är fungerande..men eftersom vi inte har några handfat ännu så går dom ju inte och använda (det blev väldigt blött på golvet när jag testade dom innan idag i tron att dom inte var inkopplade) :--)

Mannen har lyft in badkaret på plats...imorgon kommer dom med rätt ben till dom och förhoppningsvis kommer muraren och kaklar in det inom kort. Men i vilket fall som helst så ska dom sätta din badkarsblandaren och sånt i morgon så imorgon kväll hoppas jag kunna ta en dusch i badkaret!! JIHAA...fast jag ska inte ropa hej ännu....det vågar jag nog inte...

       
        Vy från toalettstolen....

Kommentarer
Postat av: Therése

Ojoj, det börjar verkligen ta sig nu, inom en snar framtid ligger du där i ett skumbad i det färdiga badrummet...och bara njuter ;-)

Kram Therése

2009-08-17 @ 22:55:51
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: fru Sätterlund

Så grymt snyggt!! Håller tummarna för att det blir klart ikväll då :)

Kram Therese

2009-08-18 @ 21:06:18
URL: http://www.tesbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0