Nu fick sommarvaxduken åka fram...

Lite sent men pga badrumsrenovering och att huset och framför allt köket har varit full med massa bråte så har jag inte velat lägga på och försöra årets sommar vaxduk. Men häromdagen la jag på den för jag måste ju använda den lite. TYcker den är härlig men inser att jag har lite mycket mönster i köket just nu...nåväl, snart är det höst och då blir nog köket mest svart/vitt igen...men än så länge får det vara lite färg! :--)

Mannen får krupp på mig för jag springer och lägger underlägg vid honom hela tiden för jag inte vill han ska spilla....en rätt dyr duk och jag vill den ska hålla till nästa sommar oxå nu när ja ginte hunnit använda den så mycket.   :-)

   

     

  Välfyllda fruktfat är ett måste i var mans/kvinnas kök!!

 

Svarpepparn huserar numer i en svart Marimekkoskål version small...

       

Vid senaste Västeråsbesöket inhandlades den här söta blomman.
Utanför Västerås ligger ett ställe som heter Åsby som är ett helt ljuvligt ställe,
ett kombinerat handelsträdgård/blomsteraffär/inredningsbutik/Café
Utanför finns där även lite djur som barnen få klappa och där finns en butik
som säljer chark och lite andra delikatesser...VÄL värt ett besök. Jag åker nästan
alltid dit när vi är hos syster yster.



Nu ska jag småglutta på Miss Marple och laga mat till mannen...själv åt jag en sallad för ett tag sen...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0