Home sweet Home

Sent i går kväll kom jag tillbaks till mitt lilla hem där mannen och vovven väntade. Borta bra men hemma bäst är ett väldigt bra uttryck. Jag har haft några superbra dagar men det är alltid lika skönt att komma hem och få sova i sin egen säng. Och så träffa mannen och Milo så klart. Milos reaktion var dock nååååågot mer fanatiskt än mannen eftersom jag kom hem precis när 100 meter finalen började. Okej jag tror väl kanske inte att han hade hoppat upp x-antal gånger och slickat mig i ansiktet och bitit mig i öronen och sprungit runt runt runt som en galning även ifall det inte hade varit den finalen :--)

Nä nu måste jag få i mig lite mat, ta Milo på en promenad och sen kanske det kan bli lite bilder inlagda på datorn :)

Good to be back :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0