En bra produkt!

En god morgon har det varit...sov till halv åtta och sen gick jag och mannen en runda med Milo som nu oxå är nyduschad och ligger och sover i sitt favoritrum, tvättstugan :-)

Jag tänkte tipsa om en helt annan sak än inredning, en ansiktskräm som är helt ljuvlig. En av min svägerska är hudterapeut och det är väldigt trevligt, ska förresten dit på tisdag och få ansiktsbehandling :)  Nåväl hon tipsade mig om en ansiktskräm(natt) som hon själv använder och jag fick den i julklapp av min man och den är faktikst helt ljuvlig.
Jag är jätteslarvig med att använda krämer och sånt men när man smörjer in den här i ansiktet så njuter man faktiskt. Det låter kanske knäppt men så är det, den är jätteskön, går lätt att smörja in plus att den luktar ljuvligt. Den är hyffsat dyr, ca 600 kr tror jag men den är fanken värt varenda öre. I love it!!  Här står den i min lilla hylla i badrummet.

Finns risk att den snart får sällskap av någon kompis för min lilla svägerska sa att hon skulle lura på mig nya produkter på tisdag och jag behöver faktikst en dagkräm + en rengöringskräm :-)

           

Kommentarer
Postat av: Therése

Oj, har ju missat massor hos dig det senaste!!

Blir väl lite så när man jobbat helg, plus legat däckad i förkylning!

Även om krämen är dyr, så kan det va värt att kosta på sig det ibland ;-)

Kram Therése

2009-09-02 @ 16:46:31
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0