Aktiv dag..

Dåligt på bloggfronten idag oxå..men tid har inte funnits....
Direkt efter jobbet stack jag och mannen och spelade tennis...hem åt en banan och sen var jag och testade Afrodans och ja jäklar det var faktikst kul :-)
Jag trodde inte jag skulle gilla det. Har alltid varit lite pojkflicka sådär och gillar bollsporter eller jogging spinning. Dans har typ aldrig varit min grej eftersom jag har noll kordination...Men det funkade helt okej idag...det var lixsom lite mer wild and crazy dans över det hela. Så nu ska jag gå 10 gånger, ska bli kul kul...
Nu har jag kastat i mig lite sallad och ska ställ mig i duschen...packa ny väska för kvart i sju imorgon bitti ska jag och en jobbarkompis på spinning!  Imorgonkväll blir det nog vila och bara en promenad med Milo...vila är oxå en viktig del av träning brukar man ju säga och det kan nog stämma.....

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Sara

Afrodans??? Sa du afrodans?? Mår du inte riktigt bra frun?? Vem,vart, hur har du kommit på det här med Afrodans? OCH vem är ledaren med tanke på att du inte bor i någon stor metropol?



Du är bra rolig ;)

KRam

2009-08-26 @ 16:23:58
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Therése

Oj, så du far runt!!

Men det där med Afrodans låter ju lite kul faktiskt :-)

Kanske man skulle testa på nån gång!



Och du..tycker gott du ska ta en vilokväll imorn ;-)

Kram Therése

2009-08-26 @ 20:05:23
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0