Läshörnan ute på plats...

Nu är stora altanen ju oljad och min och mannens favorit "läshörna" ute är på plats. Dessa stolat från IKEA (finns dock inte längre) är faktiskt väldigt sköna! Det lilla bordet i mitten är oxå ett gammalt Ikea köp. Är perfekt som ett litet avlastningsbord.
Som ni ser är det enda som växer i blomlådorna en blå Ikea kasse men det ska det bli ändring på, dock inte ännu på ett tag.


      

      

Jag älskar deckare och slukar alla som kommer i min väg. Giles Blunt är en av favoriterna. Det här är hans hmm 4:de
om samma gamla polis. Mycket bra, rekomenderas varmt, dock tycker jag ni ska läsa dom i rätt ordning :)

Kommentarer
Postat av: Linasinredningblogg

fint :)

2009-04-22 @ 22:11:55
URL: http://linasinredningblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0