drabbad av slöhet...

Idag har jag varit drabbad av den stora slöheten. Jag har inte orkat göra någonting. Har tvingat mig själv att jobba lite.
Sen har jag och Milo varit på lite utflykt här i byn o gjort lite ärenden och så körde vi förbi jobbet så mina kollegor fick hälsa på honom.
FAST innan jag blev slö så var jag ju faktikst på gymmet en timme :)

Nu har milo och mannen åkt på fotbollstränings så lugnet råder i huset.  Jag tänkte åka till Maxi och sen till Ikea en sväng.

Och förresten slöheten kommer nog av värmen...här är värsta sommarvärmen idag med närmare 25 grader!!! Helt galet!

Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att få ta en slappedag ibland!

Det behöver man=)



Du var ju ändå lite hurtig med gymet där, så alldeles slö har du ju inte varit;)



Ha det så bra!

2009-04-29 @ 23:26:23
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0