Fixa att lekrum!

Hej!
 
I helgen har vi en stor premiär här hemma. Barnen ska för första gången sova hos farmor och farfar, dvs första gången dom sover borta! Jag har lovat svärmor att det ska ske innan dom fyller två och det gör dom på tisdag :-)
Jag vet att kidsen kommer ha det superkul! Själv kommer jag förmodligen inte kunna sova alls och defenetivt inte njuta..men nån gång måste ju vara den första och kanske nån gång efter 4-5 gånger så lär jag mig passa på att njuta och ta det lugnt :)
 
När barnen är borta ska jag och min man......fixa ett nytt lekrum till barnen :) Vi kommer inte hinna klart. Men vi ska måla och bygga och fixa och dona lite. Har varit en tur på IKEA och införskaffat lite grejer. Jag gillar ju vitt. Men i ett lekrum tycker jag helt klart att det ska färgbombas ordentligt! Alla färger är välkomna. Så länge jag slipper inreda med Hello Kitty och Spindelmannen är jag glad :)
 
Ett litet kök som vi tänkte piffa upp lite.
En liten lampa
Stolar i en av mina favoritfärger gult :)
Och en färgglad knappmatta :)
Skickade även efter en väggdekor som jag och maken gillade. Men tyvärr blev jag lite besviken idag när jag fick den, trodde den skulle vara större än vad den var. Vi får se om den kommer upp!
 
 
Vi har snackat lite om vi skulle ha fondvägg eller tapet men nu blir det nog bara vitt från början. Och så känner vi av lite vad vi vill ha.
 
Det var det hela...får se om det blir lite uppdatering under helgen.
 
Kram Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer nog att gå galant för barnen att sova hos sin farmor och farfar.
Låter som ett spännande projekt ni har, ser fram emot en massa bilder

2013-10-10 @ 17:26:10
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0