Liten status..

Hej Vänner!
 
Hoppas ni alla har haft en fin sommar. Vår har varit bra, lugn och skön. Visst vädret kunde varit lite bättre kanske men det är ju som det är med det.
Men nu när vi gått in i september så har ju livet återgått till det vanliga. De flesta jobbar som vanligt och själv är jag ju hemma ännu med twinsen. Men att säga att jag är ledig är inte direkt korrekt, här är full rulle från morgon till kväll. TACK öppna förskolan på kotten och baby cafe på församlingshemmet för att ni finns :-)
 
~~~~~~~~
 
Här hemma händer ingenting inredningsmässigt. Dels finns inte tiden, orken och pengarna läggs numer på annat än inredning...men vi måste snart köpa nya köksstolar för våra håller på att braka ihop!
Jag gillar IKEAS stol från senaste PS kollektionen, men vet inte om den funkar så bra ihop med vår kökssoffa.
 
 
 
Den här pinnstolen från Ellos var oxå fin!
 
 
Nåväl, stolarna får bli ett senare projekt. Vi behåller dom andra tills dom brakar helt :)
 
~~
 
Köpte en ny korg till kidsens leksaker som verkar yngla av sig. Barnen är inte ens 1 år och leksaker håller redan på att ta över här hemma. Den här hittade jag iallafall på fynd avdelningen på IKEA. Den är superbra för den har mjuka kanter så dom kommer lätt i och få tag i leksaker själva :)
 
närbild
 
Om ni tittar nogrannt ser ni att mina barn klassar gamla glassförpackningar som leksaker :) Förstår inte varför man köper dyra leksaker när burkar och en visp är minst lika roligt!!
 
Har faktiskt oxå köpt tyg som ska bli gardin i barnens rum. Det som återstår är bara den lilla detaljer att sy dem :) Men då tar vi nog mormor till hjälp!
 
 
Och som den stolta mamma jag är så måste jag såklart avsluta med bilder på kidsen :)
 
Först så kommer storebrorsan...Hulliganen Harry :)
 
och så lillasyster, lilla lugna Elsa :-)
 
 
Nu är det dax för denna tämligen slitna mamman att gå och nana. Imorgon är det tisdag och då har vi faktikst ingenting på schemat. Kanske åker vi och besöker mormor eller försöker locka hit henne :) Fast vi borde nog egentligen ha en hel hemmadag, det var rätt så länge sen vi var hemma en hel dag utan någon aktivitet.
 
Men som sagt, först sömn!
 
Natti Natti

 

Kommentarer
Postat av: frida

Vad dom små liven växer!!! Otroligt söta. Tycker den svarta stolen är supersnygg och lite mer egen än den vita pinnstolen.

2012-09-11 @ 11:59:10
URL: http://linkansfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0