Mörkt=Mysigt!

Hej Vänner!
 
Nu är alla kalas överstökade och vardagen har infunnit sig igen. Igår var det dax för 1-års vaccination. Det gick bra men idag är barnen lite febriga och smågnälliga så vi skippade dagens besök på öppna förskolan.
 
Harry avlutade lördagens kalas med en liten vurpa och nu har han en liten ruva på ovanläppen.
Nog bäst han vänjer sig vid det för han är mer vild än tam så det lär inte vara första gången det uppstår blodvite!
 
 
Fröken Elsa däremot är betydligt lugnare. Hon och jag har de senaste mornarna gått upp tidigare än Harry och haft det mysigt. Elsa har fått äta macka framför Tweenies och mamma har druckigt Chailatte från Espresso house och läst tidingen...och ljus har vi tänt och haft så mysigt så!
 
 
MorgonElsa
 
 
I barnens rum har äntligen gardinerna kommit upp. Blev lite dålig bild men gardinerna blev iallfall preciss som jag hade föreställt mig dom, eller okej, lite sneda och vinda blev dom kanske men hey..så blir det när jag syr :)
 
 
 
Rummet börjar faktikst bli klart. Ska ta lite bild på hela rummet sen...har lite småsaker kvar att fixa först bara :)
 
Nu har Elsa vaknat så nu är det dax för lite mellis för henne.

Kram Kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilka sötingar!!

Vad roligt att pyssla på med barnrum, längtar tills vi ska sätta igång med! Det ser fint och mysigt ut!

2012-10-27 @ 18:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0