snart fredag...

Hej Vänner!
Så var det snart fredag igen. Dagarna bara rinner iväg..Nästa vecka blir kidsen 7 månader. Helt galet!
För ett tag sen var det en tjej som undrade vad jag hade köpt min toalettpapperhållare vi har på toalettera. Bild kan ni se här.
Svaret är att det är IKEA, men den här har inte funnits på några år.
Men idag när jag var på IKEA såg jag glatt att dom fått in en ny modell, en snyggare sådan och jag var givetvis tvungen att köpa mig en.
bild från IKEA.
Av den ringa summan 129 kr blev denna min. Ett superklipp om ni frågar mig :)
~~~~~~~~
Smög omkring idag och småkikade på alla PS grejer och jag måste säga att det som imponerade mest liv var detta bordet.
Sjukt snygg live! Nästan önskade så vi hade haft mindre kök, då skulle jag slagit till direkt :)
Den här pidestalen var oxå riktigt riktigt snygg. Måste se om jag kan ha den nånstanns här hemma.
~~~~~~~~~~
Snart måste jag få tummen ur och göra klart barnrummet. Jag tänkte idax försöka göra några wallies. Eller jag tänkte men jag är så ruggigt trött så jag vet itne om jag orkar :) Har iallall hittat "mönster" som jag gillar :)
Kidsen är sen förra veckan så stora så att liggdelen har fått plockats bort och sittdelen är på plats. Dom verkar gilla det. Nu får dom lixsom vara med lite mer :) Nu ska deras mamma bara hitta några sittdynor som duger :)
HulliganHarry han sitter ganska bra själv nu. Men helst åker han omkring i sin gåstol och hittar på bus :)
Fröken Elsa är inte riktigt lika stabil. Men hon är ganska söt i sjalett som hennes mamma var tvungen att testa häromdagen. Ingen vacker kombination men det var bara tillfälligt :-)
~~~~
Nää om det ska bli någon wallies får jag nog sätta fräs.

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sara Thaison

Elsa är ju en minikopia utav dig :)

2012-05-11 @ 13:57:05
URL: http://Sara-Thaison.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0