Gott att leva...

Hej!
Ligger här i sängen och hör mina älskade barn andas i rummet jämte, var tvungen nyss att gå in och småsnosa lite på dom. Hihihi, ibland kan man lixsom inte låta blir det
Man vill lixsom gå in och väcka dom så man får gosa lite men det gör ju såklart inte en snäll och omtänksam mamma :-)
Tänk dom har redan hunnit bli 6 månader. Tiden bara rinner iväg. Ibland vill man stanna tiden så man hinner njuta lite mer, men det funkar ju tvärr inte så.
Finaste sprallisen Harry. Sitter ganska bra själv nu även ifall man måste ha lite mjukt runt omkring honom :)
SötElsa fick häromdagen testa ett av de senaste inköpen, en söt liten bodysuit från polarn. Kommer nog tyvärr vara för liten till sommaren, men det kan ju bli varmt snart igen kanske :)
Den här bilden förklarar lite hur twinsen är. Harry är alltid på gång och koncentrerad med nått, här en bitring, Elsa slöfis ligger gärna lite på sniskan och studerar vad som händer :-) Dom är verkligen olika mina små barn.
Harry stackarn har väl kanske en tjejsolhatt på sig oxå..men lixsom solhattar generellt är väl iofs ganska tjejigt :)
Nu ska jag minann sova så jag är pigg inatt när mina barn vill vakna och ha mat. Sova hela natten är ett minne blott.....suck pust och stön.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Linda W

Vaddå tjejsolhatt? eeh, den solhatten kan väl inte vara mer unisex än vad den är...dessutom är de kanonbra :)

Härliga ungar förresten :)

2012-05-06 @ 12:26:05
URL: http://blogg.volatile.se
Postat av: frida

otroligt fina, har samma bodysuit till Rakel ( den lär ju vara förliten i sommar den med haha)

2012-05-06 @ 19:17:41
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: Emma

Dom är så söta era små mirakel:)Ha det bra, kramar emma

2012-05-08 @ 21:15:44
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0