Harry och Elsa

Hej vänner!
Måndag igen. Denna veckan inledde vi med ett läkarbesök. Elsa är lite förkyld och hostar så jag ville kolla så det inte satt nere i lungorna. Men det gjorde det inte. Hon tyckte Elsa såg helt okej ut och lät bra. Jag kan även fortsätta ha henne ute i vagnen och sova fast hon hostar (fast hon hostar inte så mycket dagtid), det var tydligen bara hälsosamt, precis som jag trodde.
För vi har ju så LJUUUUUUUUVLIGT VÄDER!!!!!! :--)
Eftersom det är en sån härlig vårdag firar jag det med en bildkavalkad över mina pluttisar!
Min son verkar sakna ryggrad :-)
Och så klart så kan vi inte glömma Milo. Här ligger han och drömmer sig bort, eller kanske tillbaks till ett liv innan Harry och Elsa :-) Vad han inte vet stackarn, är att det här är ju lugnet före stormen :-)
Näpps, dax att sätta igång med middagen.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: pysseliten

wow vad dom växer det var ett tag sen jag kolla in på dom . Härligt med vår hunden ser med ut att njuta -

2012-03-12 @ 23:00:40
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Sofia - Lite om inredning

Söta de är!!! :)

Kram!!!

2012-03-13 @ 09:21:01
URL: http://liteominredning.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0