Grattis Sverige!

Hej Vänner!
Idag har Kidsen firat sin allra första Nationaldag. För att visa hur mycket dom uppskattar vårt fina land tjatade dom på att få klä sig i gult och blått. Och såklart fick dom det :) Elsas klänning är en storlek för stor men det fick gå ändå :-)
~~~~~~
Jag har fortfarande inte köpt någon hylla till barnens rum. Jag kan inte bestämma mig vad jag vill ha!
Nu har jag spanat in dessa från Ferm living, som ju nästan bara gör ursnygga saker!
Bild Frapp
Dom är ursnygga som dom är. Fast de passar inte alls in i barnens rum. Min tanke var att Macke gör likadana i mdf, måla dom vita och ha olika färge på "ryggen". Kan ju inte vara så jäkla svårt att sno ihop. Får nog försöka sälja in den ideén :)
~~~~~~~
Nä dax att släcka ner för idag. Mina fantastiska barn tycker inte att mamma behöver sova så himla mycke på nätterna, näää de vaknar och piper och vill ha mat och allt möjligt...Tänk jag minns de månader (mellan 3-6) som jag oftast fick sova mellan 22-07 eller tom längre! Men det var då det..nu är det nya tider!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Så stora Elsa och Harry har blivit, varje gång du visar bilder så tänker jag samma sak. Hinner inte riktigt med!

Två riktiga charmtroll har ni!



Min tanke då du visade hyllorna var på en gång att de inte borde vara svåra att göra själv. Även jag blev sugen på såna till Cornelias rum. Tycker lite synd om min man med alla projekt jag ordnar till han ;-)

2012-06-07 @ 08:31:38
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: frida

så underbart söt små raringar du har!!!



Hyllorna var riktigt snygga, men charmigt om ni gör liknande själva tycker jag.

2012-06-07 @ 18:46:02
URL: http://linkansfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0