Ullaredfynd

God eftermiddag!
Såååå blev det några fynd i Ullared i fredags? Tja jag vet inte direkt. Det var iallfall hemskt lite folk och det var ju såklart jätteskönt. Vi hann igenom hela Ullared på 4 timmar UTAN att det kändes stressigt!! Och då hann vi med en fika oxå :-) Köpte BARA 2 body suites till kidsen. Dels så behöver dom inga kläder förrens dom börjar ha 68 och dels så var typ utbudet kanske inte helt i min smak. En hel del okej pyjamasar hade dom iofs.
Så som sagt...fynd. Tja nä jag tror inte det. Det som jag var mest nöjd med var dessa tavlor. Liiiite stora för min smak egentligen, 60x80. Men dom kostade bara 70 kr styck så jag kunde inte låta bli. Tänkte om jag ångrar mig så gör det inte så mycket. Men jag tror dom ska passa in fint i barnrummet som jag nu börjar bli ruggigt sugen att börja göra iordning :) En eller två stringhyllor ska beställas den här veckan. Sen kanske till nästa helg kan vi börja ställa iordning lite :-)
Nu ska jag ner och fota lite i tvättstugan. Kanske tom blir ett inlägg till idag, fast jag kanske inte ska överanstränga mig :-)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker det var jättefina tavlor (om du ångrar dig kan du skicka hit dom ) =)



Vad kul att ha mycket plats och göra iordning barnrum.

Vi ska inreda vår vind så lillskruttan kan få ett eget rum till hösten om allt går som det ska.

2012-01-15 @ 16:39:19
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilka fina tavlor, tyckte att det var ett bra fynd!

2012-01-15 @ 17:46:42
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fina!! :)

Kul att du gillar betonggolv oxå!!

Du har en blog award hos mig! :)

Kram!

2012-01-17 @ 22:15:53
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0