Fint på väggen

Hej vänner!
Var inne på Rum21 som ju är en ytterst trevlig butik, och skulle kika på stringhyllan jag ska beställa till barnrummet. Stötte då på dessa färgklickar att hänga på väggen. Nice om ni frågar mig!! Är sugen på den gula men det får nog vänta iallfall, har en massa annat som ska köpas och som de flesta av er vet blir man inte feta av att vara föräldraledig :)  DESSUTOM unnade jag mig själv en ny laptop i fredags :)
Hmmm undra om man inte skulle kunna göra liknande själv, fast mindre dock. Dessa var typ 50x70 tror jag..Priset låg från 595kr. Bilder lånade från rum21
~~~~~~~~~
Har förresten hittat, eller rättare sagt gamla goda vännen Malin hittade tyg tillbarummet åt mig som jag blev helt frälst i. NÄSTAN lika snyggt som svensk tenn tyget och 1/6 del så dyrt. Hur det ser ut får ni se en annan gång :)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygga tavlor, jag tror också att du kan göra några liknande själva!



Härligt att hon har hittat ett billigare tyg till er, spännande att få se hur det ser ut sen.

2012-02-14 @ 22:52:22
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0