Tiden går....

Hej Alla!
 
Tjaaaa är lite si och så med bloggandet just nu som ni kanske märker. Hade bloggen bara handlat om min familj så hade jag kunnat skriva massor! Men tanken är ju att den ska handla om inredning och det är det inte så mycket av nu här hemma, om vi inte med einredning menar ett hem i total kaos :-)
 
Klädhögarna växer, blommorna vattnas inte, barnen kryper omkring på golvet som trots daglig dammsugning är fyllt med Milo hår. Som tur väl är så har jag en man som är mer pedantisk än jag som städar och fixar så här iallafall är beboligt!  Eller nää så illa är det faktikst inte, bara ibland :-)
 
Men inredning är iallfall nerprioriterat. Idag har faktikst min make skruvat dit lite nivålister som vi typ saknat i några år :) Mycket mer spännande än så är det inte här hemma. Vi får väl se vad som händer framöver :)
 
Barnen växer iallfall. Här sitter Fröken Elsa. Hon gillar mest och sitta. Hon är en väldigt lugn liten dam som är väldans lättroad :)  
 
Och här är storebror Harry. Han gillar INTE att sitta...han gillar mest att hasa omkring på golvet. Det går rasande fort och han gillar mest sladdar och sopborstar :) Orden Nej Nej, ajjabajja är ord som betyder nada för honom :) 
 
~~~~~~~~~~~~~
 
Nä nu ska jag lägga mig sova. Har jag tur får jag sova till iallfall 05 :) Föredrar faktikst om dom vaknar mellan05-06 för då somnar dom alltid om och sover till 08!
 
Men först några rundor Rumble..eller Ruzzle heter det väl nu mer. Om någon känner för en match så heter jag spättan där :-)
 
Nattkram Nattkram

Kommentarer
Postat av: Sara

Känner igen mig att tvägghögarna växer och att det mest ser ut som ett bombnedslag hemma. Inte för att skrämma dig, men vänta tills Elsa & Harry börjar att äta själv, då ska du få se hur det kommer att se ut hemma... hjälp säger jag bara. Spelar ingen roll hur ofta vi skurar, golvet är alltid kladdigt ;-)

Jag ska genast bjuda in dig till en match

2012-08-10 @ 06:48:49
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se
Postat av: Emma

Hihi, så söta dom är:) Förstår att det är fullt upp, härligt;) Ha en skön lördag, kramar emma

2012-08-11 @ 11:06:59
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: frida

Har du inte skaffat instagram då? Det gör inget att det blir mindre inredning, livet förändras ju på vägen och bloggar med =)

2012-08-13 @ 18:16:53
URL: http://linkansfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0