April April

Hej Vänner!
Inser att det var några dagar sen jag bloggade. Alltså det är inte så mycket inredning i mitt liv just nu. Önskar jag hade mer tid, men det har jag inte. Macke och jag satt häromdagen och skrev en liten "att-göra-lista", på småsaker här hemma som ska fixas till, till exempel en tröskel som ska upp eller en sladd som ska dras..Tror vi fick ner 45 punkter!! Typ 5 var mina och resten Mackes..hihihihihi ibland är det EXTRA bra att vara gift med en snickare, då slipper man lixsom göra så mycket trista saker :)
~~~~~~~~~~
Annars händer det inte så mycket här. Det är mest fokus på barnen och deras utveckling. Dom blir 6 månader på söndag, inte klokt va tiden går!!! Helt galet.
Här ligger mina små tjockisar och har lite syskonmys och kollar på tv :-)
De ser lite tjockare ut här än de verkligen är :)   Och harry stackarn...alltid dessa haklappar :) Men så fort du sluta kräkas pluttas så lovar jag du ska slippa dom. :-)
^~~~~~~~~~
Nähä, nog bäst jag kryper till kojs. Kidsen är ltie krassliga, framför allt Elsa har lite otäck hosta så det finns risk för en natt men mycket upp-och-titta-hur-Elsa-mår.
Förresten, funderar på om Leopard ska få flytta hem till oss...
Vi ska ju ha stokke stolar sen men det blir inte förrens lite senare (av diverse olika anledningar). Nu har vi 2 antilop men lixsom hur jäkla roliga är dom. Praktiska tja visst, men fula ummmm jätte! Macke tycker dock att dessa verkar lite ostabila. Vår lilla hund lär gilla att vara vid barnstolarna med tanke på ev spill och då är antilp mer praktiskt, känns mer som han kan sticka trassla in sig här och välta stolen....hmmm vi får väl se hur det slutar!
Dax för bingen.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi har en stokke till Cornelia som hon har haft från början som vi är jättenöjda med. Sern har vi även en antilop som extra stol och som vi har ute på sommaren.



Oj vad tiden går fort, att Harry & Elsa redan är 6 månader!!!

2012-04-12 @ 07:49:22
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Hej Tjejen,



Vad söta de är när de ligger tillsammans :)



Idag läste jag om dig i tidningen. Vad kul. Såg du någon förändring på bloggen med antal besökare den dagen? Jättebra reportage.



Nä nu måste jag jobba vidare.

kram

2012-04-12 @ 11:00:48
URL: http://sara-thaison.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0