6 månader

Hej Vänner!
Idag för 6 månader kom så våra pluttar äntligen till världen. Det är inte klokt va tiden går fort :-)
Då var de så här pyttesmå (mobilbild så ursäkta kvalisorten). Nu har mina bjässar blivit stora. Elsa väger idag 6300 och är 62 lång, och Harry väger 6800 och är 63 lång (tror dock att dom mätte längden lite galet för Elsa var längre sist) :-)
Så här stora har dom alltså blivit nu :)
Livet som mamma är preciiiiis så underbart som jag föreställt mig, och så gångar man det med 1000 ungefär :)
Jag trodde aldrig jag skulle få uppleva den här känslan så lyckan är ju såklart total.
Och såhär efter 6 månader tillsammans så kan jag inte ens föreställa mig ett liv utan mina små gullungar.
Elsa min lilla tjej, hon är vår lilla filosof :) Hon tycker om att ligga/sitta och filosofera för sig själv, och helst samtidigt försöka svälja sin hand, eller slicka på något som finns i sin närhet (typ sin brors huvud) :-)
Hon är en riktig liten pratkvarn (undra vem hon ärvt det ifrån) och lite lat.
Harry är en liten spillevink som INTE gillar att va sysslolös. Det spritter i hela hans kriopp mest helal tiden och han måste jämt ha nått att utforska och pilla på. Han tvärtemot sin syster älskar att ligga på mage.
~~~~~~~~
Det var våra små underverk det :-)
Nu ska jag hoppa i säng och hoppas att de små underverken vill sova och inte ha mat förrens minst 05 :)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia - Lite om inredning

Att de redan är 6 månader!!!! Så söta de är! Förstår att ni är superglada över dom!!

Varför är du emot lchf?? Bara naturliga grejer ju! Inga dåliga tillsatser som framkallar diabetes och hjärt- och kärlsjukdomar! :) Och håller sig mätt superlänge! Bara toppen ju, hihi. ;)

Kramis!

2012-04-15 @ 23:14:06
URL: http://liteominredning.com
Postat av: Martina

Åh Anna! De är så söta och underbara era små pluttisar! :) Och tänk att vår lilla Hannah nu är 2 mån! Jag håller med dig i allt du skriver! Vilken total lycka över dessa små!!!



Fin blogg du har förresten! :) Ska nog läsa vidare lite!! :)

Kram kram

2012-04-16 @ 08:23:42
Postat av: frida

Dom är verkligen goa och vilken lycka att ha två små raringar samtidigt!

Men gud vad fort tiden går, 6 månader redan.

2012-04-16 @ 11:31:13
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis Harry & Elsa på eran ½års dag. Och grattis till dig Anna som har varit mamma i 6 månader!



Du har så himla fina barn!

2012-04-16 @ 17:16:39
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Annelie jonsson

åhh det låter precis som mina små bebisar, är det kanske manliga och kvinnliga drag ;)

2012-04-17 @ 08:09:27
URL: http://babbelsin.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Ja vad kul med så många bilder på underverken. För visst är de underverk. Jag är så glad att även du fått bli mamma.



Love U, pöss!

2012-04-19 @ 06:01:56
URL: http://sara-thaison.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0