Vagnen och lite sånt

Hej Hej
Dax för en ny vecka. Eftersom det var 34 förra veckan så är det ju självklart 35 som jag rullat in i nu, även ifall det vore trevligt ifall det vore 38 istället :)
Nu börjar det bli riktigt tungt måste jag erkänna. Jag flåsar och andas högre än högst, blir anfådd av att hänga tvätt.
Framförallt händerna är svullna, domnar och värker. Men jag börjar även bli svullen i ansikte och fötter. Och trött, jag är så himla trött. Sover så oehört dåligt och det tar på krafterna. I natt har jag faktikst sovit riktigt bra. Det finns någon godhet någonstanns som ger mig en bra natt då och då, förmodligen för att man ska orka med :-)
Veckan som kommer är sista jobbveckan. Jag hoppas jag orkar jobba hela, men är inte helt säker. Får ta en dag i taget. Har inte riktigt mentalt ställt mig in på att jag inte kommer jobba på över 1 år. Känns helt galet.
Nog om mig!
~~~~~~~~
Här hemma är vi just nu i någonslags kaos. De flesta grejer är införskaffade, nu gäller det bara att få rätt sak på rätt plats! Idag ska klädrummet/barnrummet göras iordning lite mer. Garderoberna ska fyllas bland annat. Just nu ser det ut så här....
Som sagt, KAOS :-)
~~~~~~~
Vagnen fick vi ju hem för några veckor sedan. Den står just nu ute i garaget och laddar för låååånga höst och vinterpromenader. Igår var jag hos mamma och vi sydde påslakan och örgontt i ett av mina favoritbarntyger (som är från IKEA).
~~~~~~
Nu ska jag se om jag får något liv i maken. Jag känner mig pigg just nu och vill helst få lite gjort innan den stora tröttheten faller över mig. Man får ta vara på dom pigga stunderna :-)

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin vagn ni har köpt. Vi har också det där tyget från ikea, både i rött och grönt som vi har sytt sängkläder av.



Mysigt att få göra i ordning i rummet idag.



Jag är imponerad av att du har kunnat/orka jobba så länge, jag fixade bara till vecka 16 eller nåt sånt. Men allt beror på vad man har för jobb och hur man mår.



Kram

2011-09-25 @ 13:10:16
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Åh, så mysigt det ser ut i vagnen. SNART är det v. 38! Tiden går så mycket fortare än man tror... Har du planerat snitt?

2011-09-28 @ 19:20:23
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Johanna

Himlans va fin vagn..

ha de gott !

2011-09-29 @ 14:30:13
URL: http://frureija.blogspot.com/
Postat av: Tea

Så fin vagnen är!

2011-09-29 @ 21:21:25
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/h
Postat av: Sofia

Mysigt det blir för bebisarna när de kan ligga precis jämte varandra!

2011-10-14 @ 23:58:38
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0