Inget nytt...

Hej Vänner!
Så rullar jag som en tämligen stabil valross in i vecka 34. Det rullar på rätt snabbt nu och jag hinner inte riktigt med mentalt tror jag :-)  Har fortfarande inte insett att det faktikst finns 2 bebisar i mig, fastän dom påminner mig typ hela tiden :-)
Idag håller Marcus på att sätta ihop spjälsängen och se hur vi ska ha den i sovrummet. Själv anstränger jag mig inte så mycket, men har iallfall slängt in bebisarnas täcken och kuddar i tvättmaskinen, det var nog ansträngande :)
Häromdagen började jag göra iordning "lådorna" (baljorna) som jag tänkte ha bebisarnas kläder i nere i tvättstugan. Så här blev resultatet...
Insåg när jag var klar att jag lyckats skriva ett stort Y i byxor så det får jag göra om. Har ändå någon till att göra så det löser jag (eller skiter jag i det och så får det bli som det blir) :-)
Ikväll blir det middag ute hos svärföräldrarna och det är så himla skönt att slippa laga mat. Har lite svårt för både att laga varm mat OCH äta. Igår käkade vi tex grillad korv till fredagsmiddag :---)
~~~~~~~~
Har jag förresten visat mina fina "gardiner" som mina syskonbarn gjorde i somras, de tyckte jag var tråkig som inte hade några gardiner så dom fixade till det själva :)
~~~~~~
Nähä, nu får jag nog försöka göra någon mer nytta, typ gå och sätta mig och titta när maken jobbar :-)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fina lådor du har fixat till. Jag tyckte att det blev gulligt med det stora Y:et.

2011-09-17 @ 14:56:21
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Ja, visst går tiden fort... V. 34. Galet! Blir det snitt för er del, eller blir det vanlig förlossning? Hur ligger pluttarna i magen?



KRAM!

2011-09-18 @ 09:15:04
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0