Något att blanda med...

Jag är lite sugen på att köpa en blender/mixer. Jag har en som funkar men den sitter lixsom ihop med
min gamla matberedare och den vill jag ju inte framme. OCH ska jag ha en ny blender/mixer så ska den stå framme hela tiden, för eller blir det så himla jobbigt.
Helst vill jag ju ha en kompis till min kitchen aid, en creme färgad eller svart..
Dessa kostar ju dock en ganska rejäl slant...runt 3000 kr och hmm vet inte om jag borde lägga så mycket pengar på en blender/mixer just för tillfället....
Andra billigare alternativ jag hittade var dessa...
Dessa två är av märket C3 och OBH Nordica och är nååååååååååågot billigare :)
Båda ligger under 700 kr...
Men så är dom ju lixsom ingen kitchenaid...och tja ni vet det blir ju inte riktigt samma sak :)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: jenny ~ house of jenny

Den svarta mixern från KA, hade jag gärnat sett hemma hos oss brevid den andra "ferrarin" ;)



Ha en underbar dag!



Puss!

2011-05-05 @ 11:08:28
URL: http://www.houseofjenny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0