Skydd från solen

Jag tycker det är ganska så fint med en pavaljong. Men samtidigt så tycker jag att det kräver sin omgivning.
Jag skulle gärna ha en här hemma, helst någonstanns i trädgården, men när jag tittar på min trädgård finns det ingenstanns det passar in. I min värld så ska den stå någonstanns där det är lite lummigt, mycket buskar, träd och blommor omkring och nått sånt finns inte i min trädgård...
Så hos mig får det nog fortsätta vara något som jag tycker är fint, men inte kommer skaffa själv.
Ammerön från IKEA är ett fint exempel. Helt okej prismässigt 1995 kr.
Bild lånad från Livet Hemma

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, verkligen ett bra pris! IKEA har alltid bra grejor...



Kan hålla med lite om det där med Bygglov. Vore intressant att se hur mycket allt går loss på varje gång dom gör något.. Det är ju inte som här hemma där man får vända och vrida på slantarna... Och drömma massor!



Kram!

2011-03-17 @ 18:36:47
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Nanna

Om jag hade haft en trädgård så hade jag köpt den omedelbums!

2011-03-20 @ 20:16:17
URL: http://nannashem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0