Snöskottning

Hej vänner!
Hoppas ni har haft en fin lördag så här långt. Min har varit bra men slitsam. Vi skulle ha börjat fixa med det sista rummet på ovanvåningen men töväder gjorde att min kära make bestämde att vi skulle ut och skotta bort all snö från taken. Sakt och gjort, Marcus gav sig ut med en gång. Jag fixade lite innan och stack iväg ner till byn och uträttade några ärenden men sen gav jag mig ut och hjälpte till lite, och hujuj va tungt det var. Efter två timmar ungefär var jag helt slut i både armar och rygg så då gav jag upp. Till råga på allt så bröt jag en nagel..men det bjuder jag på :-)
Titta vad vi hittade i snön, iskall öl, yummi yummi!
Medans mannen gör det sista ute ska jag nu börja med middagen.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Perfekt när man är ute och skottar! ;) Vi röjde snö igår! Ha en härlig kväll!

2011-01-08 @ 22:41:00
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Emma

Ja snöskottning är verkligen motion, att du kommer ha träningsvärk;)



Du en fråga, "pluppgolvet" ni har på er toa är det köpt på bauhaus? Pris? Hur stora är plattorna? Behöver få tag på sånt golv men har ju en bit till bauhaus så jag tänkte jag frågar dej först:) Vet att jag har frågat nån annan gång men...tack:) Ha det bra,kram

2011-01-09 @ 00:28:15
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0